|
|||||||||||||
VILÁGON ELSŐKÉNT!!! Az alapjaiban 1969-ben alakult cég legfőbb tevékenysége a "Légcirkulációs korrózió elleni aktív járművédelem” kutatása, prototípusok fejlesztése, - gyártása" volt. Egy évtized alatt megszületett az addigi autógyártás zsákutcába került technológiájának kiváltására (WE-606)-os elnevezésű kerékjárat védőbetét (a 114 –es tip. Mercedesbe) a fizika és biológia összefogásából egy olyan eljárás ami alapja lett ,nemcsak a vegyi anyagok 80 %-os vagy teljes (pl.: PVC) elhagyásának, hanem azonnal megkérdőjelezte a gyártók által, - az óta is teljesen feleslegesen erőltetett és a környezetet súlyosan terhelő passzív verzinkelést! Így válhatott alapjául a „környezettudatos” jármű védelemnek majd gyártásnak...
Nem ellenállni kell, - hanem
megelőzni !!! A következő évtized (1979-1989) feladata volt a kiváló tulajdonságok elképzeléseit a jármű teljes veszélyeztetett felületeire kiterjeszteni a légellenállással abszolút szinkronban. Megszületett az első „fenékpanel” elnevezésű WE-607-es részleges, (1983.Mercedes 123) majd a WE-707-es (1988.„SIGMA” magyar kisautó) teljes járműfenék burkolat! Az eljárás bemutatkozott a világnak (Moszkva, Nürnberg, Pittsburgh (USA) 1989-90) „Környezetkímélő”elektrokémiai korrózió elleni védőrendszerként került a köztudatba! Szabadalmazva lett Németországtól egészen Japánig.
A harmadik évtized elején (1989-1996) eleinte még részleges burkolatokkal foglalkozunk, de már készülnek motorvédők, csomagtér, stb. burkolatok, - bizonyos fajtái. 1996-tól már elérkezett az idő a konkrét járműfenék optimalizációra koncentrálni és a világ járműiparának a földi élet ellen ható agresszív következményeinek késleltetésére, csökkentésére indult el a versenyfutás:
fogyasztás, káros anyag kibocsátás, oxigén-levegő felhasználás csökkentése mellett, ugyanakkor növelni a teljesítményt, sebességet, stabilitást (diffúzör), - mint legfontosabbakat említeném a 13 féle, - a termék nyújtotta hatásokból. Ebben a szakaszban a korrózió elleni védelem már abszolút alapszolgáltatás.
(1995-2001) között már teljes burkolatok készülnek, de a kipufogórendszer és hajtáslánc még részben, vagy teljesen nyitott! (VW Kafer, Trabant, - a két Old-Timer autón lettek bemutatva a jövő elképzelései, amik egy 210-es Mercedesen öltöttek testet 2002. jun.-ban az AUDI Forumon Ingolstadtban.) Közben, - nem csak köztörvényes bűnözői módszerekkel működtetett gazdaságunkban, hanem a német autógyártók is elkezdték (1993)-tól folyamatosan a DD 283 974 A/5 sz szabadalom bitorlását (Mercedes, VW, BMW…) Ingolstadt után egy furcsa Mercedes levél és egy még furcsább VW fejlesztő cégével folytatott együttműködési kísérlet meghiúsulása, valamint 17 éve, - e témában háborítatlanul a szabadalmi védelem szikráját sem produkáló közigazgatásunk árnyékában tevékenykedő magyar fekete gazdaság háborítatlan volta miatt, - a viszont eladást megszüntettem és a kipufogó rendszer, hajtáslánc, valamint újfajta motorvédők és felfüggesztések fejlesztését a továbbiakban inkognitóban végeztem. (2002. okt.)! Az új elképzelések összessége és harminc év tapasztalatai alapján készült rendszer az AutóDIGA 2006-os őszi vásár nagydíját nyerte. 2008,jun-ban a „Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal” támogatásával valósult meg az alábbi Logan modell, amely általánosan hasznosítható mintaértékű megoldásokat tartalmaz a modulrendszerben összeépíthető burkolat családok kialakításához. Sajnos a magyar ügyintézési gyakorlat következtében nem volt bemutatható 2009.03.28.-án elsőként.
Lipcsében, - 16 nap múlva a
Porsche-ék bemutatták a Panamerát Sanghajban a védett szabadalom
ellenére!! (nagyobb felbontásért kattintson a képekre!)
|
|||||||||||||